Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Wrocław. Z przetargami bez zaskoczenia, pętla Krzyki też poza budżetem

Dalej Wstecz
Data publikacji:
12-09-2025
Ostatnia modyfikacja:
11-09-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
MPK Wrocław

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Wrocław. Z przetargami bez zaskoczenia, pętla Krzyki też poza budżetem
Fot. Daniel SiwakUlicą Powstańców Śląskich tramwaje dojeżdżają do pętli Krzyki
Pętla tramwajowa Krzyki przy al. Karkonoskiej to ważny punkt na wrocławskiej mapie sieci tramwajowej. Po otwarciu ofert na wykonanie dokumentacji projektowej okazało się, że te przekraczają założony przez MPK budżet.

Stolica Dolnego Śląska prowadzi tzw. TORYwolucję, czyli szereg działań związanych z remontami czy przebudowami miejskich torowisk tramwajowych. Do zaprojektowania jest odcinek torowiska na al. Karkonoskiej pomiędzy ul. Krzycką a pętlą Krzyki wraz z samą pętlą. Dokumentacja ma obejmować także wykonanie regulacji sieci trakcyjnej na remontowanym odcinku.

Dokumentacja na pętle Krzyki. W budżecie MPK 147 tys. zł

Oferty na przygotowanie dokumentacji projektowej wspomnianych odcinków zostały otwarte we wtorek, 9 września. Tym razem zgłosiło się trzech potencjalnych wykonawców:
  • Progreg Paweł Kudelski z Sierpaw: 356,7 tys. zł,
  • CONE AMG Sp. z o.o. z Warszawy: 418,9 tys. zł,
  • Laubres Sp. z o.o. z Wrocławia: 487,5 tys. Zł.
MPK Wrocław przeznaczyło na sfinansowanie zamówienia 147,3 tys. zł. Oznacza to, że na ostateczne rozstrzygnięcie będzie trzeba znowu poczekać bowiem wszystkie oferty przekraczają założony budżet. Do najtańszej brakuje blisko 210 tys. Zł. Standardowo, przed wyborem najkorzystniejszej oferty – o ile postępowanie nie zostanie unieważnione – wszystkie zostaną sprawdzone pod kątem formalnym.

Prace na pętli Krzyki - w przyszłości, na razie mijanka na Przyjaźni

Przypomnijmy, że to nie jedyna inwestycja w tym rejonie miasta. W połowie lipca ruszyła budowa mijanki na ul. Przyjaźni. Inwestycja warta ponad 4,8 mln złotych zakończy się za kilka tygodni. Do czasu przedłużenia trasy tramwajowej do nowej pętli Kupiecka, dodatkowa mijanka ma zwiększyć przepustowość na obecnym odcinku.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij